пʼятницю, 24 лютого 2017 р.

Смачні сирники

     Тихенько прийду до свого блогу й зроблю вигляд начебто й не пройшло так багато часу з останнього запису ))
Принесла смачненьке ))


То для мене дійсно вдала страва, бо частіше за все на кухні я суцільне лихо )))  І єдине, чим я можу пишатися, так це світлинами після приготувань страв, що відносяться до категорії "як має бути і що воно в мене вийшло". Тут би я мала перші місця й посмішку на обличчі тих, хто буде лише здогадуватися що це таке ))) Але мене це ніколи не бентежило, бо фраза, кинута моїм батьком ще дуже багато років тому, який постукав по столу моїм пирігом з красивою сіточкою на горі, як вовк воблою з мульта "Ну, постривай": "Проте більш ніде такого не скустуєш" додала мені впевненості в своїй індивідуальності )))
Отже, цей рецепт сирників я запозичила на ФБ-сторінці Юлії Гвоздевої, бо вона саме наче для таких як я розписала все дуже докладно. І от протягом довготривалого часу зранку мої рідні мали сирники до столу. І коли після може більше трьох місяців таких сніданків, я запитала, чи не набридло їм. На мене подивилися зі здивуванням й заперечливо похитали головою. Це був успіх ))) Потім до успіху додалася шарлотка, але то вже інша історія.

Отже кому хочеться смачних сирників зі сметаною чи може ягодами/варенням - ділюся )

Потрібно:
1 пачка сиру "Простоквашино" не менше 5% (чому саме його, бо Юля готувала з інших й вивела, що саме з цього сиру сирники виходять найкраще. Я звичайно теж різні спробувала, тому теж рекомендую)
1 яйце
2 ст.л. манки
2 ст.л. цукру
трохи борошна, щоб обваляти сирники
олія для смаження
сметана чи ягоди вже на столі


1. Сир перекладаю у велику миску та роблю кучерявим товкучкою для картопляного пюре (Юля радила перетерти через сито).
Додаю манку та цукор й тією товкучкою перемішую.


2. Додаю яйце й ретельно перемішую до однорідної маси.



3. Нагріваю пательню на середній потужності (в мене електрична на "5" з 9-ти), додаю олію.
4. Столовою ложкою беру сиркову масу на один сирник й викладаю на тарілку з борошном. Трохи обмакнув ту горку сиру з боків, формую руками сирник й викладаю на пательню. Всі інші сирники так само.
5. Сирники так гріються лише 5 хвилин з однієї сторони на середній потужності.
6. Тепер маю зробити найменшу потужність, перевертаю сирники, накриваю кришкою і чекаю рівно 10 хвилин.
7. Пательня знімається з конфорки й через 10 хвилин (це якщо є час почекати) можна подавати до сніданку зі сметаною.
Смачного!


А ще нещодавно відкрила для себе сайт приготування смачних страв та ще й описані так колоритно http://panistefa.com/



Немає коментарів:

Дописати коментар